رویای من


♥♥ردپای عشق♥♥

عاشقی بودم که به عشقم افتخار میکردم و او را بهترین و پاکترین عشق میدانستم نمی دانستم که برای تو عشق نبودم ، تنها بازیچه ای بودم که روزی از بازی با من خسته می شوی و مرا دور می اندازی.

رویای من

اگر این همه نگاه های مهربان نبود ،اگر دستانم محتاج نوازش دستان ترک خورده ی عاشق نبود

اگر دلیل تپش قلبم ،عجز و لابه ی روحم نبود

واگر روحم در استیصال این همه لطف جانمانده بود

آرزوی مرگ می کردم !!

خدایا

مرا ببخش که خودم را به کری و کوری زده ام و در نزدت فقط گله و شکایت سر می دهم

مرا ببخش که خودم را به نفهمی زده ام و شده ام درخت بیدی که به هر بادی می لرزد

خدایا

ریشه هایم را تو محکم کن

خدایا

به تمام نشانه هایی که خودت بهتر از من می دانی چیستند قسمت می دهم

که مرا در این برزخ رها نکنی

می ترسم از آدم هایی که نمی دانم از جنس شیطانند یا فرشته !

خدایا

تمام من برای تو

نجاتم بده!!!

 




نظرات شما عزیزان:

موج دریا
ساعت11:45---24 آبان 1391
سلام عزیز خیلی زیبا بود
خوشحال میشم بهم سر بزنی آپم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:نجاتم بده,ساعت 20:52 توسط دنیا| |


Design By : Susa Web Tools